Indeks klijentelizma u medijima: Merenje stvarnosti

0

Stanje na medijskoj sceni u Srbiji, u 2015. godini, zna─Źajno je lo┼íije u pore─Ĺenju sa pro┼ílom i pretpro┼ílom godinom.

Iako se na primenu medijskih zakona (iz 2014. godine), u Godi┼ínjem izve┼ítaju Evropske komisije o napretku Srbije, gleda kao na ÔÇťkorak napred ka poja┼ínjavanju pravnog okvira, posebno u vezi sa dr┼żavnim finansiranjem i kontrolom nad medijimaÔÇŁlo┼íija medijska situacija je posledica velikog broja drugih ÔÇťproblemaÔÇŁ: pad marketin┼íkog tr┼żi┼íta, nastavak tabloidizacije medija, pove─çan broj fizi─Źkih napada na novinare i mnogi drugi.

Svakako, evidenta je ─Źinjenica da je veliki broj emisija sa informativnim sadr┼żajima uga┼íen. Po─Źetak ovog procesa po─Źeo je sa ga┼íenjem Utiska nedelje autorke Olje Be─çkovi─ç 2014. godine, potom, ga┼íenjem informativnih sadr┼żaja Radija B92, 13. jula 2015. godine, a, zavr┼íio se 30. novembra 2015. godini poslednjim emitovanjem popularne humoristi─Źke i kriti─Źke emisije Zorana Kesi─ça ÔÇť24 minutaÔÇŁ na Televiziji B92, kao posledica nepotpisivanja nastavka emitovanja ove emisije na Televiziji B92 u narednom periodu.

Nepo┼ítovanje profesionalnih standarda i medijskog kodeksa gotovo je svakodnevno, pa se i u, pomenutom evropskom izve┼ítaju ka┼że da su ÔÇ×curenje informacija u medijima o istragama koje su u toku, uz nepo┼ítovanje pretpostavke nevinosti razlozi za ozbiljnu zabrinutostÔÇť.

Preuzmite┬áIstra┼żivanje

Preuzmite Indeks klijentelizma u medijima: Merenje stvarnosti

Share.

Leave A Reply